Oooh happy day!

En sten föll från mitt bröst på jobbet. det jag bävat för och varit nervös för gick superbra och gav mig en självförtroendeboost!Även om jag kände mig väldigt liten innan vi började!men som sagt var, det gick bra....och då var det en tuff nöt att knäcka. Fick mycket beröm av mina kollegor för de tyckte jag var modig med, ja så idag har jag gett mig själv en tapperhetsmedalj,yay!men nästa gång kan det bli andra bullar, beror ju på hur kvinnorna mår....

Annars blev dagen bättre än jag trodde. Har varit på middag hos T nu, det var en god firre som serverades med potatis och sås,mums mums!Så det var trevligt även om det inte var en allt för lång kväll, alla var trötta. Men fick gosa lite med liten E ivf. Hon är söt för hela världen, en riktig ögonsten!

Dock har lite tankar om något börja dyka upp igen, fan att det ska vara så svårt att släppa saker?Jag känner bara att jag vill gå vidare, leave it behind men nej, då dyker det och känslorna kring det hela upp som gubben i lådan...HIIIHALÅÅÅÅÅÅÅ men ja, nu vet jag ivf hur jag ska hantera de känslorna, vilket är ett framsteg i rätt riktning.

Nu blir det desperata husfruar och sen blir det nog sussa av, märks att jag är 25 år nu....behöver sova mycket mera, hihi!

Kvällens låttips: Lifehouse-Everything, den är fiiiiin och den funderar man bra till!Gråta vill jag inte idag men det är en bra gråtlåt med, tips till alla er som vi böla en skvätt!

Sov sött!

X


Kommentarer
Postat av: Mamma Ia

Bravo Karin, njut av att du klarade din uppgift idag så bra. Och det där andra måste du stoppa undan. Kramar

2006-10-10 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback