Omtanke...

Tack för er omtanke, känns gott att höra att man är bra när man känner sig sämst sämst sämst!

Idag känner jag mig dock lite mer optimistiskt även om det känns lite jobbigt att knata iväg till jobbet. Men tror allt det ska gå bra!fick sova en hel del inatt, drömde dock en tokig dröm där jag och J sov i en massa okända människors hotellrum och lurade hotellstäderskor systemtsikt, jag var lite lätt lättad då jag vaknade i min egen säng, hihi......

Så, nu är det jobb som gäller, ikväll blir det en föreläsning med J, den hette något med Kan stålmannen ha rosa?Handlar om förskolan och genus, blir nog ball.....

Ha det så länge!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

en självklarhet.
jag längtar så till på lördag att jag nästan dör.

2006-10-24 @ 10:57:18
Postat av: Karin

Eremo: Lördag blir skoj serru, då blir det både klackar och annat i taket, huga huga fäbodstuga serru!Vi lär få gå före i kön, eller hur?pöss

2006-10-24 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback