Nu vet jag....

Jag vet vem den besvärliga personen är och vad för beslut det var. jag fick ett sms nämligen och där fick jag lite att klura på, så mitt horoskop stämde faktiskt, hihi!Så nu får vi se hur detta går, ska jag kanske börja tro på de där horoskop sakerna? TOK TOK

Om jag var trött igår då är jag mega trött idag, är bara som en seg kola i huvudet,så blir nog pretty early ikväll men det beror nog på den besvärliga personen, hihi....detta blir lite krypiskt va? men oroa er icke, så är inte fallet. Jag försöker bara hitta lite action i min vardag som icke existerar!

Håller på att göra blandskivor till min fest, det e kalaskul, oooh va mycket kul musik man har. Så jag har dansat loss här trots min trötthet.....yay!På lördag ska de dansas.....=)

Men god natt kära vänner!

Dagens låttips: Scissor sister-I don't feel like dancing

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback