morrn morrn....

Nu har kvinnan fått sova så nu känns det lite bättre, är dock lite påsig under ögonen men antar att det är åldern som slagit till...eller?

Innan jobbet idag ska jag ner till min hyresvärd och berätta om min roliga fredagskväll utanför min dörr, jag hoppas verkligen hon är förstående, annars kan det nog bli lite tårar, det kan jag nog klämma fram. Min födelsedag var ju trots allt ingen hit pga de.....

Ja, nya spadtag säger jag. Jag har börjat mitt nya sofistikerade liv. Det började efter min 25 årsdag. jag känner mig mogen som aldrig förr och ska nu så förbli, haha.....nja, nu ljuger jag lite, men ska allt försöka att vända en del saker nu, en del saker som jag vill lämna bakom mig. Tänker att min födelsedag kan vara en bra start på det nya. Så in med det nya, ut med de gamla....BRING IT ON!

Så nya Karin ska nu ta tjuren vid hornen, *gör ett move ur karate kid*

Ha en bra dag!
 
X




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback