Morgonstund har guld i mund....

Kunde inte sova igår, somnade efter ett och vaknade grymt tidigt med, Så här har jag kilat runt och sysslat med diverse saker som man kan göra tidigt!Spelat hög musik är en sak vilket kanske inte är så klokt (ja, fast alltså inte högt högt men högt för morgonkvisten, tok) Får allt ta en lista på morgonen för att dryga ut bloggen lite...i will be back senare, nu e det dags att jobba!

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng: Jag, mina hundar med flera
Såg dig gråta: Helena...
Fick dig att gråta: Dirty D
Du delade en drink med: Bee
Du gick på bio med:  Jenny-Benny
Du gick på stan med: mig själv
Skällde på dig: People at work, tok!
Skickade ett e-mail till dig: Jo-flow

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: Ja....
Bråkat med ditt husdjur: Eeehhh, hur gör man det? men nej, jag har inga.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig

nästa dag:
Nej...

VARIT I...

Norge:
Ja, när jag var i mammas mage tror jag.
Finland: Nej...
USA: Ja, Aspen Colorado.

Kina:
Nix pix päron
Tyskland: Ja, både i Öst och Väst när det begav sig.

EXTRA STUFF...

Tar du droger:
Nej, ingen drog men alkohol är la en drog typ.
Dricker du: Ja, både alkoholfritt och alkohol
Vem är din bästa vän: Jag har många som är mig kär, Ingen nämnd, ingen glömd....
Vad är du mest rädd för: Mycket men ensamhet och bitterhet är torrt
Vilka kläder sover du i: Det beror på årstid nu när vintern är på g blir det la bävernylon
Vart vill du gifta dig: Är inte troende så inte kyrkan, kanske ute i det fria, om man gifter sig.
Vem hatar du verkligen: Hata är ett starkt ord, jag ogillar människor men det håller jag för mig själv eller så märks det på mig, hihi.
Varit kär: Jo, några få gånger har det blivit.
Kör du bil: Nej, men börjar i dagarna med körkort.
Har du ett jobb: Ja, ett jobb som jag gillar och trivs med.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, oftast men sen bland blir man sugen på att vara själv, har lärt mig att njuta av att vara själv.
Är du ett hälsofreak: Nej, gud. Det hade varit något.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Killarna i New kids on the block =)
Är du ensam nu: Ja, jag sitter själv men i hjärtat är jag inte ensam, har människor runt mig som skänker mig kärlek
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Radioplågor, så kan man bara en rad som man nynnar på till man blir galen.
Vill du gifta dig: ja, det beror ju på, man ska ju ha någon att gifta sig med.  
Vill du ha barn: Jag vil ha barn ja. Tre stycken vore gott mos.....men its all in my head.

FAVORIT...
Rum i huset: Har ju bara ett rum så får la bli det
Typ av musik: ja, det är olika, men bra musik vad nu det är....haha
Månad: maj tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Nej, för ovanlighetens skull
Varit sjuk: vet inte om sjuk i huvudet räknas?haha....
Sjungit: Ja, det gör jag mest hela tiden för mig själv
Sagt ”Jag Älskar Dig”: Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Nej, det behovet har inte funnits
Träffat någon ny: Ja, man träffar nya människor hela tiden så har träffat någon ny,tiihii
Saknat någon: ja, saknar människor hela tiden med
Kramat någon: ja, det har jag.
Kysst någon: Pussat om det räknas!

SENASTE...
Låt du hörde: Justin Timberlake-losing my way
Film du såg: Kan inte komma på just nu....
Sak du stal: Jag stjäl inte men måste varit ett hjärta, haha....skoja bara....
Mat du åt: macka
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har jag aldrig gjort faktiskt, jag är inget big fan av korv.

HAR JAG:
DIGITALKAMERA? Ja, en Olympus, men det börjar bli gammal men fortfarande funktionell
TELEFON PÅ RUMMET? Jag bor själv så har telefon på rummet.
EGEN DATOR? Ja en stor burk men den e lite seg, tror den börjar bli gammal
KÖNSSJUKDOM? Nej, det har jag då inte, det skulle jag iofs inte säga på min blogg heller, haha
HUSDJUR? Nej, men om man räknar mina gosehundar så, de känns som riktiga
BRA KOMPISAR? Ja, herre min jesus att jag har
TAR DU RECEPTBELAGDA MEDICINER? Nej,gört inte.
VEM VILL DU FIKA MED JUST NU? Någon som vill fika med mig vore ju trevligt.  
VAD BORDE DU GÖRA JUST NU? Ja, du finns många måsten och borde. Idag borde jag ta det lugnt, yay!

Tjingeling!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback