Morgonstund har guld i mund

Gomorron gomorron, det här är Veiron i ottan!

Sovit som en bäver på grönbete, vaknade med ont i axeln, verkar som jag sovit på samma sida hela natten, heltokigt ju, tok tok!Känner mig ivf utvilad och redo för måndag, det är sällan jag känner mig pigg på en måndag men nu så!

Det som oroar mig är mörkret som snart kommer ligga som en slöja över Sverige, fan, varför kan det inte va ljust på vintern med?När jag vaknade imorse var det mörkt, inge bra alls! Mörkret gör mig trött och deppad...men ja, nu njuter vi hösten och den sista värmen....Idag ska jag ha mina gummistövlar, har ju faktiskt regnat i natt ju,hihi!Jag ska nog gifta mig med mina gummistövlar, vi bor ju redan ihop så det blir ju inte ett sånt stort steg, hmmmm.....

Dagens låttips: Stereophonics- Dakota

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback