Memory lane again...

 Jag sov verkligen som en gris hela natten och vaknade vid halv elva, inte likt mig. Jag brukar inte kunna sova så mycket men antar att jag var trött som gnu!!!

Har legat och tittat på TV på morgonkvisten och på femman var det Petter som var presentatör för något musikprogram.

När jag gick på gymnasiet var jag väldigt engagerad i Amnesty och vi höll verkligen på med det helhjärtat; skramlade pengar på stan, ute i skolor och informerade, höll en konsert  med coola band och pengarna gick till Amnesty. ja, vi var verkligen på barikaden och hade faktiskt fruktansvärt kul tillsammans i alla dessa projekt. Jag skrev mitt specialarbete om dödsstraff och det var också massa intressant.

Anyway, vi skulle informera om Amnesty på Örebro universitet och Petter var av någon anledning en av våra drömartister till vår konsert, så på en stor affisch som hängdes brevid vårat bord stod det

"Vi brinner för Amnesty permanent, aldrig för stunden naturligt bunden med kärlek bunden som cement"

Det är alltså en textrad från hans vinden har vänt som vi gjorde om, tok!det var den historian, vi tyckte hur som helst att det var riktigt kul men jag tror och vet nästan säkert att den glädje över våran tokiga skylt inte var delad med så många andra!Haha....men kul hade vi och det är huvudsaken.....

Får besök idag med, idag kommer S, S och K hit och tar en liten fika.Har fan knappt varit utanför dörren i helgen men det kanske e skönt, får vila upp mig inför min nya vecka!

Any way,dags att käka frulle.....

Dagens låttips: The Dissociatives- forever and a day, allt daniel Johns gör blir himelskt och detta är ännu mer av det där braiga!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback