Lustiga familjen

Det kan bara konstateras, min familj har kul ihop med många givande diskussioner. När man kommer hem kan man alltid räkna med att det blir mycket som ska avhandlas vid matbordet.

Vi avnjöt en riktigt god måltid tillsammans, jag med ett glas fun light till. Ja, diskussionerna blir alltid många i min familj, ibland lite hetsiga men alltid givande och roliga. Idag var julens upplägg på tapeten, det var liksom ett återkommande ämne. Jag blev till och med så arg så jag var tvungen att lämna matbordet at one stage men det är ju för jag är fröken feeling nummer ett. Men det löste vi. Som ni alla vet tenderar man att gå tillbaka till gamla familjeroller och det blev tydligt här idag. Jag blev vansinnig för andra medlemmar i familjen vill sitta på andra platser, NJET NJET säger jag, kommer icke på fråga. Jag sitter där jag sitter hemma. End of discussion. Men det var iofs inte det jag blev så arg...det är en annan historia.

Sen röktes det lite go vattenpipa där, alla i familjen röker vattenpipa utom pappa. fattar inte att det kan vara så gott med vattenpipa när jag inte klarar att röka vanliga cigaretter. Det måste nog bero på att smaken är mildare och har en touch av frukt!

Kvällen avslutades i vardagsrummet med lite Johnny Cash och nu ska jag sova tror jag bestämt, man blir trött av att vara familjär, hihi.....

Ses i morgon macken!Over and out!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback