Los festis!

Huga huga, en lite lätt trött Karin rapporterar från högkvarteret dagen efter den stora dagen. Jag lever alltså och mår prima!

Festen igår var bara en stor kärleksfest med alla mina nära och kära. Det var go stämning och det kändes som att alla hade en trevlig kväll. jag var som den hamster jag är i högvarv och sprang mest omkring och kände mig stressad över att jag inte hann prata med någon. Visst är det konstruktivt att bara springa omkring som en yr höna och må dåligt för att man inte pratar med någon. det bästa vore ju att prata med folk men men, haha!några ord bytte jag ibland!

Nej, men vi åt, drack, pratade, dansade och hade det allmänt gott. Så tack alla. Tack alla för att ni gjorde min födelsedag så bra!Nu blir det 30 årsfest snart, så boka in den 6 oktoberom fem år, då blir det klackarna i taket!

Ska vi prata presenter så blir jag nästa gråtfärdig. Alla hade verkligen köpt såna toppen toppen presenter och så många, jag fick en hel drös med saker men här är ett axplock, det är ingen favvo ordning på det jag fick. Fick bland annat en vattenkokare, smyckeskrin, en vattenpipa (inget för droger vill jag poängtera!), Carl-Einar Häckner biljett, porslin, smycken, presentkort på Åhléns,ljuslyktor, spargris, gästbok..ja massa  mer saker fick jag men kommer inte på någe mer, kommer lägga ut bilder på presentbordet,hihi.....

Sen vid ett snåret drog vi oss in till stan och tog en repa på Sticky, där har jag förövrigt inte varit sen jesus gick på vatten så det var kul som fan. Vi dansade och härjade runt där. Vi var fortfarande ganska många, extrakul för man lyckas nästan alltid skiljas åt men icke!Så dansa och toka lite.....

Sen blev det sjuans och en strips innan hemresa......sen somnade Karin gott vid halv sex tiden,. natti natti!Kan bara inte ha fått en bättre fest och jag är så himla himla nöjd!

Ja, idag har jag varit lite trött men ändå myst lite mer med mina kära!Nu sitter jag här och är lagom sugen på jobb imorgon, men ja det är bara så det är antar jag!Kommer lägga ut foton i ett separat inlägg här efter...så hope u like it, galet galet!

Dagens låttips: New found glory-Coming home 

Natti natti till er alla!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

KUL att festen blev lyckad! Hade varit roligt att vara med, men dessvarre sitter jag i ett svettigt Thailand. ;)
Puss & Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback