Livet som drama drottning....

Alltså jag må vara en drama queen som gillar mycket action i mitt liv men jag tror banne mig jag har hittat ett gäng som är ett strå vassare. Jag vet inte vad som händer på mitt jobb för tillfället men det känns som en blandning mellan att bo i Villavillerkulla och en dålig dokusåpa, haha....helt otroligt. Man vet aldrig vad som händer eller har hänt när man varit borta tre dagar. Så dagen har varit tungrodd, kanske inte för mig men för kvinnorna. Jag är dock vid gott mod, somnade som en gris på tåget hem, mörkret är ju redan här vid halv fem nu, typ.....nu är hösten här och jag vill ha sommar nu, haha.....

Ska ladda upp lite kort från helgen, har ännu en gång påvisat vilken riktigt dålig fotograf jag är. Jag får fasen vara nöjd om människorna är med på bilden, haha....

Nu ska jag äta lite firre,prata lite i telefon och ta en varm dusch.....Mysfaktorn ska vara hög här hemma ikväll, kurs upp mig i min soffa, har köpt chips och ska bara softa.....MYS!

Dagens låttips: Teitur- I was just thinking <3

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback