Listilainen!

Här kommer ännu en sådan där rolig lista, jag är en sucker för roliga listor, hihi!Är på g till jobbet,faktiskt trött just nu....vill sova men en lista gör ju susen då......=)

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi: Japp och det är mums mums även om jag har lite svårt för den firren som smakar massa rått typ tonfisk och smörfisk!Jag gillar de med avocado, räkor, lax....
Stått på scen: Stått på scenen är mitt andra namn ju....
Blivit dumpad: Om stått på scenen är mitt andra namn är dumpad mitt första..och NEJ jag är inte bitter bara lite blåslagen, hihi!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Gränsfall....
Klättrat på berg: Ja, i 5.an när vi var ute med ekologibussen hemma i Örebro då sa lärarna att vi besteg K2, det trodde jag bra länge...
Sett vita huset: Det vita huset i USA har jag icke sett, sen finns det ju en serie med men den har jag inte heller sett.

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: ja, det bror på vad det gäller. Varmt klimat och kall dryck säger jag.
Svart eller rött: Svart tror jag, det är klassiskt och passar bra till allt.
Regn eller snö: Snö ska vi ha, annars kan det va.
Rosor eller tusensköna: Rosor e ju ball!
Vår eller höst: Vår är nog favvo, när det börja spritta i en och värmen kommer krypande.
Historia eller vetenskap: Båda i lagom mängder.
Matte eller engelska: Engelska är kul, matte är svårt, ologiskt och tråkigt, bläää för matte.

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja, många av motsatta könet...
Vet den om det: Ja, tror jag försöker säga till mina pojk vänner (alltså vänner som är pojkar) att jag tycker om de.
Gillar någon annan dig just nu: Jag hoppas någon gillar mig, hihi.....
Vad tittar du på hos en man: Alltså, om man bara ska titta så är det la huvud, axlar, knä och tå....=) Tycker den frågan är tråkig och fånig.

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal: Ja, jag jobbar som socionom där har man många såna, så ja!
Kramat någon: Ja, både privat och på jobbet.
Bråkat med en kompis: Nej, jag e lugn som en filbunke, eeehhhhhhhh......

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Ja, det beror till vem men jo, jag pallar med att kramas med de flesta. Så KRAM KRAM
Ge massage: Nja, roligare att få massage ju.
Gå promenader i regnet: Nej, då vill jag sitta inne och kura.

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade och drömde om Australien!
Svär du för mycket: ja, tyvärr. Jag svär jämt och ständigt, bad habit!
När duschade du senast: Igår kväll, gott mos.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blå, ett par jeans
Vilken färg har dina underkläder: vita med rosa och turkosa blommor, från Target, Australien
Vilken låtlyssnar du på just nu: God only knows med Beach boys
Vad är bredvid dig just nu: eeee, en säng, några lådor...eller vad?
Hur ser ditt skrivbord ut: Har databordet Flärke här hemma, det är lagom dålig kvalité och har lite pennor, papper och annat skit på sig.
Vad var det sista du åt: En tommat till frulle, me dont like frukost!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jag hoppas att min familj, mina vänner och sen den dära snygga karlsloken =)
Har du en lavalampa: Nix
Hur är vädret just nu: Svart som i natten
Vad gjorde du igår natt: Det var natt, nätter brukar jag faktiskt försöka sova.
Vem pratade du sist med på telefon: J
Vad gör dig glad: Mycket!

VART SKULLE DU VILJA ÅKA....
för att shoppa: London den gamla Bettan
för att festa: Ja, vad går upp mot en kväll i London med Walkabout och Underworld, den har man gjort några gånger i sin karriär.
för att ha sommar: Australien

Dags att jobba lite, men ha en bra dag everyone och see ya later aligator!

X

Ps. Glömde tillägga detta igår, Brynäs krossade Luleå igår, muhahahahaaaaaaaaaa Ds.
Ps 1. Fattar inte varför det blev så ful stil på texten men men.....Ds 1.

 

 

Kommentarer
Postat av: Björn Ideström

Av en slump dök din blogg upp.Det var skoj att Du kommer i håg när vi besteg K2.
MVH Björn

2007-07-03 @ 22:14:30
Postat av: Karin

Björn Ideström: Haha, vad tokigt!ja, det var verkligen inget jag vill göra om, herre gud det var ett brant berg =)

2007-07-04 @ 11:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback