Kafferep eller?

Det var så trevligt att ha tjejerna över på fika, vi diskuterade om vi skulle kalla det ett kafferep och ja, jag vet inte vad vi kom fram till men lets call it a kafferep!Vi drack kaffe, te och åt en god  morotskaka som K gjort, hon bakar ju gärna och jämt hon fick.

Hela fikan kändes vuxen, det var mjölkkanna framtagen, diskussion om politik och annat som jag klassar som vuxet. Det enda som saknades var stickningen som S sa, haha....

Jag har faktiskt starka funderingar på att börja sticka, jag vet hur dålig jag var back in the days men det verkar så rogivande när man kan!Just nu är det en trend att sticka på jobbet, både kvinnorna och personalen stickar högt och lågt, jag vill med!Skulle vilja sticka en svart sjal, har redan en jättefin rosa som mamsen stickat men vill ha en liten med neutral!Får se om jag får arselt ur. Stickade en sväng på högstadiet, skulle sticka en grytlapp till min mormor, den tog två år att göra, den gjorde dock mamma klar med. Så tar tid för mig...hehe

Nu är jag ensam här i min lya igen, känns som jag har varit lite för mycket här de senaste dagarna, haha. så blir nog skönt att komma ut imorgon!

Kvällen blir lugn, jag ska sitta och uggla vid datorn och ja suprise suprise det blir nog en tidig kväll för mig. gammeltackan måste ju få sin skönhetssömn,ska upp halv sex imöra!

Så pussen så länge!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback