Just my luck!

Alltså denna dag måste verkligen vara MIN dag. Först pratade jag med min bovärd och jag får tillbaka mina 1220 kronor för låsincidenten i fredags, känns asgott. Jag vet ändå roligare sätt att spendera de pengarna på. Så det känns stabilt!

sen kommer jag hem från stan, har jobbat och sen hängt med Bee och J....trött och lite sliten sådär...slår upp 377 på texttv och TOK, brynäs har vunnit mot Färjestad med massa mål. Vad händer i världen just nu?Vad händer med mig?Jag känner mig lite pirrig i magen och tror att detta kan vara nåt stort, något kommer hända...(detta säger jag nu efter 2% av alla matcher är spelade,haha)

BRYNÄS KOMMER TA SM GULD;MUHAHAHA........

Att komma hem är numera en fröjd, känns så skönt att komma hem till sin fina lya, J sa idag att jag har blivit en hemmaråtta, det stämmer nog....jag vill hem mest hela tiden, hihi.....=) men är nog bara för att detta bara är mitt och att jag ska bo här ett tag. Köpte två fina kuddar idag till mitt sovrum (alltså jag har inget sovrum, utan min sovlya men låter häftigare att ha ett sovrum,hihi)

Nej, time to sleep! Men sov så sött....

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback