Hisingen runt på 40 dagar...

Huga huga fäbod stuga!

Idag tog jag mig en riktigt lång och frisk promenad i höst solen. Med bland annat Basement jaxx i min Ipod stegade jag fram. Jag gick från mig i Backa,vägen in till Backaplan, över bron och sen in till stan. jag bara traskade på och njöt av solen och livet. jag kände bara såna lyckokänslor där jag gick längs en smutsig väg, haha....ibland är det det lilla man uppskattar i livet....men det var bara så gott.

På vägen hann jag med att skriva in mig på bilskolan så nu ska jag börja, jag är pretty nervös men det kommer nog bli bra hoppas jag!Jag ska börja köra nästa vecka så akta er från Hisingen då....kan bli risky att vara runt där då. Teorin ska jag starta med nästa vecka med, vet inte riktigt när jag ska ha tid med allt detta när jag börjar jobba heltid men det löööser sig nog!Tror för övrigt att jag är en riktigt dålig bilförare, jag kan inte tänka på så mycket saker samtidigt och nu ska man hålla reda på en massa saker, haha.....

Snart kommer M över, det ska bli gott med en kram och lite sällskap!Nu ska jag tvätta!Hej hoppla!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

åh va kul!
välkommen till vuxenvärlden vännen.
nu räknar jag dagarna tills jag får kramas med dig.
yay!

2006-10-25 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback