Himmelsk dröm

Jag väntar på sån där kärlek som bara smäller till. Inatt hände det, i mina drömmar  =)

jag drömde att jag var i skolan (som för övrigt var en konstig skola) och träffade där på en tonårskärlek som jag varit svag för i en herrans massa år. Har nu inte sett honom på kanske fyra-fem år.Det var kärlek vid första ögonkastet i mina drömmar. Vi blev ihop på två minuter. Sen hånglade vi på toaletten och klädde ut oss i några maskeraddräkter innan det var dags att dra vidare från skolan.

Mina vänner kunde inte förstå att det äntligen skedde att jag och han blev ihop....jag var så glad.

Sen ringde klockan på sex och det var dags att gå upp, jag är inte bitter....Fan vilken dröm (jag är fortfarande upp över öronen kär, måste nog hitta hans nummer och ringa, haha)

Ha en stabil dag!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig dröm Kario! Kanske är det en sanndröm? Lyft luren och slå honom en pling. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback