Good morning Örebro

Då satt man här i sin lilla stuga, eller mamma och pappas lya kanske man får säga. Vaknade klockan sju av att mamma och pappa sa hej då, precis som förr. det kräver jag när jag är hemma. Sover med öppen dörr med, haha...Jag vet, det är fel!

mamma var tvungen att tända så hon skulle se något klädesplagg i arbetsrummet där jag sover och då passade pappa på att skrämma slag på mig, han tog ett rejält tag om min midja och tryckte till där jag låg ovetande under mitt täcke, kul jul. Jag halvsov ju så jag höll på att förlora mitt hjärta. fan vad rädd jag blev, flög upp...det är min pappa i ett nötskal. Men somnade om en stund till....

Idag inväntar jag stormen Gösta (tycker det var ett passande namn), jag hatar oväder och hoppas verkligen han den där stormen håller sig borta från Sverige. Ser dock väldigt mörkt  och molnigt här. Utöver att oroa mig för stormen ska jag träffa hyllan M i stan och mysa lite. Det var längesen vi sågs, tok. Så det kommer nog bli kul att träffa henne, man har ju fått lön idag men jag är på strikt shoppingdiet. Ska bara titta, för titta är inte förbjudet....right?

Nu blir det frulle, lyxfrulle. jag ska äta turkisk youghurt med honung och gott bröd med god ost som jag aldrig köper. Mums mums....Så det kommer nog bli en hejdundrans dag hemma i gnällbältet!

X


Kommentarer
Postat av: Linda

Det later ju supermysigt att vara hemma hos paronen, trots galna och busiga pappor! Passa pa och at upp dig lite, frossa i all mat som man aldrig koper hem sjalv for att man ar for snal. :)
Storm, laskigt. Hoppas att det gar bra! Kramis!

Postat av: Karin

Lind: Passa på att njuta av utlandet vänne, där skulle jag vilja var när vindarna blåser kallt, brrrrrrr...mat ska det ätas i massor,yay!

2006-10-27 @ 19:23:54
Postat av: Akselvilma

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-03-18 @ 10:45:23
URL: http://akselvilma.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback