Fuler....

Om igår var min dag så är idag något annat. Vaknade och känner redan mig irriterad över något. Känner mig ful, får inte ordning på hår eller smink....känner mig trött (oj,vilken överraskning), känner mig omotiverad.....

Ja, jag vet det är verkligen ett I-lands problem och jag tror nog det kommer bli bättre på vägen till jobbet. Ska peppa mig. Jag tror allt detta beror på att jag har en sak på jobbet som maler lite, jag ska göra en uppgift idag som jag aldrig gjort förut i grupp och jag är pirrig och nervös och rädd för att allt ska bli pannkaka......hjälp hjälp......jag är i ett utsatt läge om man säger så!men vi får la se vad som händer, det känns ivf lite kymigt om man så kan säga!

om jag inte blir uppäten levande så skriver jag senare ikväll, ska hem til afrot på middag så blir en sen en.....

ha en stabil dag!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback