Fotografier

Här kommer lite bilder från min fina lya, nu när det är lite piffat, dock vill jag tillägga ännu en gång att det är lite kvar som nya gardiner, kuddar, ordning (saker högt och lågt nu) och så men bara så ni får ett hummer. Min mamma och pappa ska fan ha nobelpriset i att skruva och greja!Så snällt så....Min etta på 25,4 kvm känns ändå rymlig, haha.....fick ju plats med både sovrum, tvrum, vardagsrum, kök och hall, not bad at all!Köket är inte klarpiffat alls så det dröjer lite inna ni får se det....


Min säng och skrivbordet skymtar i högra hörnet


Sängen å början på mitt vardagsrum


Vardagsrummet åt andra hållet =)


Min hall och min nya gummistövlar står framme lite strategiskt ju, tok tok!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vad fint du har!!
jag är impad

2006-10-01 @ 20:37:54
Postat av: eremo

ja det var jag som tyckte det

2006-10-01 @ 20:38:22
Postat av: Faster

Fin lägenhet. Kul att se hur du har det.

2006-10-01 @ 20:41:45
Postat av: Moster

Moster e jag ju.... suck att jag aldrig lär mig.

2006-10-01 @ 20:42:18
Postat av: Katariina

Så fint du har det nu! Ser att Stena Line är undanplockad.

2006-10-01 @ 21:11:12
Postat av: Linda

Mysigt! Synd att jag antagligen inte hinner komma och titta innan jag åker. Men i januari får du besök :)

Postat av: Katariina

Katariina: Stena line lägger jag fram när du kommer på besök, hihi!Stena line är en del av mig ju...=)

2006-10-02 @ 07:27:20
Postat av: Karin, Karin, Karin

Nu är det tidigt på morgonen, tok!Sista inlägget var ju till dig Katariina inte från dig, nu snurrar det, tok tok.....=)

2006-10-02 @ 07:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback