För ett år sedan...

God morgon,

Natten har varit en sån där natt då man drömmer massa konstigheter. Jag har drömt att jag och J var hemma hos L, då blev Sverige helt plötsligt anfallna med flygplan, det var ett stort krig som utvecklades. Det var en fruktansvärd dröm. Fy, det var så verkligt och jag vaknade helt kallsvettig, fy...sen fortsatte jag drömma en massa annat konstigt. Så det var ganska skönt att stiga upp imorse.

För ett år sedan vid denna tiden var jag o J i Adelaide, Aussie och skrev uppsats. Jag och J pratade om det igår, det känns inte som det var så längesen faktiskt. Men på ett annat sätt känns det som det var evigheter sen, jag lärde ju känna lovely L där och hon känns det som jag känt hela mitt liv (eller nästan ivf).
Att leva det där kravlösa livet som jag gjorde i Adelaide kan jag sakna lite, jag umgicks med en liten klick människor, jag skrev lite uppsats, njöt av solen och mådde gott. Här hemma är det en helt annan tillvaro med en hel massa mer krav. Jag funderar ibland på om jag vill åka tillbaka till mitt älskade Adelaide och stanna en längre tid. Det finns både för och nackdelar och vi får väll se vad det blir av det hela. Just nu är det ivf Götet som gäller för här trivs jag ju hur bra som helst. Men det är något i mig, någon rastlös känsla som jag lever med. Jag tror jag behöver se mera, uppleva mera innan jag kan rota mig ordetntligt.


En nöjd och belåten Karin i Aussie!Fått en fin blomma ju =)

Idag har jag storstilade planer, Iwill tell u all about it later.....

Förmiddagens låttips:  Blink 182- All of this

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Kario, jag forstar dig, kravlost liv rockar. Sa kanske du ska komma ner och hanga med mig ar i Asien. Livet har ar annu skonare an livet i Adelaide. Har tar jag verkligen dagen som den kommer.
Skot om dig och halsa J! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback