Finkultur....

Nu blir det kort från min och familjens hajk i söndags, jag är icke med på några kort och det är för erat bästa. Det är alltså från Kvarntorpshögen utanför Örebro,ball konst på en kulle. Jag var sliten och hade en ful toppluva på mig, hihi.....kanske anses vara torra kort men ja, jag säger då det, jesus vad vackert livet kan vara ibland!


.....


En träkoja, som man kan gå in i men jesus, den var inte stabil....


En kyrka gjord i nät


Det rök från marken då det pyr, är en övertäckt svavelhög.


Jättestor skylt som ser ut som den berömda Hollywood skylten, istället står det konstnärens efternamn, Johansson, tokigt

Nej, nu blir det CSI.....God natt och ses imorgon macken!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback