Fika med åderbråck är gott!

Fikan med K svart var trevlig och lite chockartad, fick två nyheter på en och samma gång som var roliga!Jag var dock i chock i tio minuter men nu är jag bara go och glad. Vi ses så sällan så när man väl ses har det hunnit hända en del. Ja, inte för det hade hunnit hända så mycket kul i mitt liv men ändå,haha.....

Sen det som har gjort mig lite knäckt är personligt, väldigt personligt. Ibland borde man inte vara  så personlig här men jag vill bara dela med mig. Det kanske inte kom så oväntat för det är ärftligt och damerna på min pappas sida har väldiga problem med det redan i ung ålder(gud, nu lät det seriöst men nej, så farligt är det inte).

Jag har redan fått åderbråck, det måste kommit efter min 25 års dag. Nu är graven ett steg närmare vänner, haha.....Alltså än är det inte farligt och kanske bara jag som är nojjig men fan, jag vill ju ha läckra spiror och show off med. Ytligt jag vet men jag är ju fan 25, åderbråck får man ju när man e gammal, haha....så om jag kommer med stödstrumpor upp på låren ska ni icke frukta då är det bara jag som förebygger mina åderbråck,haha!Ja, som ni kanske hör är jag inte så knäckt!Tok tok.....Än så länge är jag bara lite blå här och där om man så kan säga, hihi.....

Men ja, ännu ett tecken på att min ålder är gedigen......=) Nu ska jag fundelura lite på livet, byta om till myspys, tända ljus och ta det lugnt och invänta åderbråckets intrång i mitt liv, haha!

Kvällens passande låt: Timbuktu-Det löser sig

X

Kommentarer
Postat av: mamma Ia

Nädu nu kommer du med falsk upplysning. Åderbrocken kommer inte från mammas sida utan från din far. Min mormor Ebba hade skitsnygga spiror långt upp i åren, liksom din mormor. Och jag anser inte att det är några fel på mina relativt åderbrocksfria heller!

2006-10-19 @ 21:37:52
Postat av: Karin

Mamma Ia:Men gud, ja det vet jag. Måste varit för jag pratade med dig, sorry mamma...jag menade pappas, ska ändra det sanbbast möjligt!

2006-10-19 @ 21:42:08
Postat av: Stefanmelissa

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback