End of the road...

Vilken klassiker, Boys 2 men's låt End of the road från 1992!

1992 var jag 11 år och gick på mellanstadiet. Min musiksmak var väldigt varierad, jag lyssnade på allt från Absolute music skivor till Metallica.  Jag gick på disco på skolan och om man hade tur fick man dansa tryckare med någon av skolan tuffaste killar. Det här var tiden då tights med USA sockar, trumpetbyxor och batik var ballt. Man käkade Banana skids,sura S,drack en hallonsoda och om man vann en danstävling kunde det till och med bli en chipspåse. Doften jag hade var Date, tror att det var Pamela som var på framsidan. Livet kretsade inte kring det allra största livsfrågorna utan man var för det mesta nöjd och belåten. Ni undrar säkert hur detta kom upp i mitt minne...

 Såhär är det, jag och L var och fikade. Lovely L ska åka ut och resa i en evighet och lämna mig här i det kalla vinterlandet. Jag är inte bitter, bara lite. Men hur som, det var sista gången vi ses på drygt 3 månader (som för övrigt går grymt fort så snart ser jag min lilla L igen!) så när vi skulle kramas hej då och allt det poppade den låten upp i min hjärna,så jag sjöng en trudelutt för L och på den vägen är det.....nu när jag kom hem var jag tvungen att ladda hem den (ja, vilket för övrigt är olagligt, shame on me!) och lyssna på den.....

Vilken låt ni, haha.....vilka killar, vilken passion denna låt görs med...det är banne mig inte dåligt!



Med denna bild lämnar jag ordet fritt och önskar eder alla en god natt. Jag är trött som en kalebass, ska ta mig en dusch, prata med Jo-flow och sen blir det framstupa sovläge!!!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, Boys 2 Men är inte fy skam. Och du hade ju inte behövt skurka dig och ladda ner den, jag har ju hela skivan! :P

Postat av: Silasnatalie

God bless you

2009-04-07 @ 11:32:36
URL: http://silasnatalie.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback