En varma koppen och lite sex tack!

Här sitter jag som Farbror Barbro i myskläder och en liten varma koppen i min hand, väntar på lite vitlöksbröd som just nu värms i ugnen. Jag njuter av att vara sådär lagom trött efter jobbet mysklädd efter en dusch. Gud, jag glädjs åt det lilla just nu, men just nu är jag bara så oerhört glad. sån här brukar inte jag vara på hösten, haha....men jag ska kanske inte rota i det mera utan bara må bra och vara här och nu!

Jobbet idag var hektiskt, ska bli skönt att få börja jobba heltid igen så jag hinner med allt jag behöver. Nu känns det som jag gör ett heltidsjobb på mindre timmar.....men det går, man får trixa liteIdag har vi pratat sex och relationer med kvinnorna. Jag gick ifrån att känna mig som oskuldsfulla Olga till Fråga Olle, ja det pendlade hela tiden. När jag kom upp i personalrummet sa de att jag var lite rosig om kinderna, tiihiii. det var hur som helt en bra dag och jag tror både jag och kvinnorna lärde sig något....

Jag är just nu lite pirrig för något, men det vill jag inte säga vad det är. Jag kan säkert ge en rapport när jag känner mig redo, något kul ivf, tiihiii....=) Så vi får se hur det blir!Expect the least,get the most.....

Nej, nu luktar det vitlök i hela huset och nu kommer ingen vara mig nära imorgon men men.....skriver lite senare säkert!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback