En till sådan hära, me like me like!

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Ursula
- Barbara
- Hulda
Tre platser jag vill resa till:
- Sydafrika
- Italien (varit där men vill se mera!)
- USA ( Kalifornien skulle vara något)

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
-
www.blogg.se
- www.hotmail.com
- www.aftonbladet.se och andra tidningar, GP, Expressen, Nerikes allehanda...

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag har pms
- När jag är trött
- När jag är ledsen

Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Billy Elliott
- Team America
- Grease

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Hemma in min alldeles egna lya
- På buss/tåg till jobbet brukar jag oftast vara lugn
- Hemma hos mamma och pappa i Örebro

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Lyssnar på musik på hög volym, mimar och dansar runt!
- Tittar på dålig TV, tiiihiiii...
- Äter onyttig mat som chips, det gör jag bäst själv!

Tre program jag skrattar åt:
- Desperate housewives
- Grynet (när det nu gick!)
- Simpsons

Tre ord jag skrattar åt:
- Kalebass, hihi hur kul e inte det?
- Seriously (säger det allt för mycket på engelska och det får mig eller någon runt att skratta)
- Gnu, skrattar jag inte åt men ett tokigt ord jag använder!

Tre jobb/yrken jag haft:
- Au-pair
- Vårdbiträde
- Behandlingsassistent

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Krokodiljägare
- Påve
- Kung

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Att prata och då mest strunt,tok
- skapa oreda både i min lägenhet och i mitt huvud
- Umgås när jag vill och är sugen

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Att vissla
- Att vara en aningen mer ödmjuk stundtals
- Att livet har sin outgrundliga vägar och att det bara är att enjoy the ride. Ingen idé att alla gånger tänka så hjärnan sipprar ur öronen...det är jag på väg att lära mig!

Tre förebilder:
- Min familj, alla ni fyra är så kloka och skänker både glädje och vishet. Ja kanske inte alla gånger men, haha!
- Min farmor, hon är en dam som varit med om en del och jag diggar att hon är så godhjärtad och enkel.
- Black mamba i filmen Kill Bill, hon tar fan ingen skit! Fast som henne kan man ju inte va på riktigt, hon dödar ju folk men men.....

Tre saker jag har om tio år:
- Barn hoppas jag och med de kommer en man som är gudomlig, snygg och alldeles alldeles underbar....
- En fin bostadsrätt i Johanneberg
- Lycka, kärlek och sinnesro

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Sinnesro
- Tok, tok
- Vacker

God nachten, nu lämnar jag in.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback