En stor soppa....

hepp hepp, nu var man tillbaka på jobbet och i sopptagen. Ni ska veta att det är himla kul och lite tricky att laga mat till 15 personer.men nu börjar jag vänja mig, snart står jag väll hemma med mina största kastruller och lagar mat till mig själv och mina 14 låtsaskompisar, TOK!

Idag har jag tokat till det med italiensk kycklingsoppa och foccacia, stabilt läge, det ska nog smaka gott.Jag känner mig vid gott humör och soppan tror jag får de vibbarna av mig....när man själv är sugen på sin egen mat är den oftast sugen på andra om man säger så!

Jag sov på soffan inatt, ska göra det nu när Bee är på besök. Sov hur som inte alls bra, jag trodde klockan var halv sex och dags att gå upp varje kvart, tok tok....men jag kom upp, hann till och med piffa lite, tokeli tok....På tåget stötte jag på S så vi hann tjöta lite innan vi grisade lite på tåget. Sova på tåg gör inte jag men vila ögonen lyckades jag med ivf!

nej ni, nu måste jag vidare, ner i soppträsket och röra!!!I let u know senare hur min dag blev.....=)

X

Kommentarer
Postat av: sara

du är ju värsta matmamman ju! grym soppa gör du också, det vet jag..

2006-10-12 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback