Elände elände....

Är på jobbet nu och allt känns mycket bättre idag faktiskt,har kommit tillbaka på banan så det känns bra. På torsdag blir det dags igen att utsätta mig för det som var så jobbigt i måndags, det känns lite som en klump i magen men det kommer gå bra!Jag förbereder mig nu till och med, hihi.....så det känns skönt att den klumpen har lossnat, för det är jobbigt att vara sådär vissen över saker man ändå inte styr över.

Men det känns lite som just nu drar inte jag och mitt jobb jämt, haha. Eller nu uttrycker jag mig nog lite dumt, jag menar mer att jobbet inte är så tursamt. Alltså jag trivs ju hur bra som helst med alla här men det som är trist nu är att jag kommer jobba  julhelgen. Jag har inte firat jul hemma på två år då jag varit i Australien och såg verkligen framemot en jul hemma i good old Örebro men nej nej. Det kändes la okej men sen fick jag reda på att jag kommer jobba nyår med, det känns lite som kaka på kaka med mycket grädde på!Så här kommer jag sitta på jul och nyår och vara lite lagom bitter, tok. jag får tänka på pengarna, det blir ju gott mos.....kommer vara rik som ett litet troll!

Men jag har försökt att få ledigt på jul, hoppas hoppas (så nu håller vi händer,fötter och öronen att jag får vara ledig!)

Nu ska jag titta på en film som heter känslobarometern, så ska vi se vad man kan göra med det......

Nya friska tag säger jag!Huga huga!

X

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får komma hem till oss på julen, hela familjen E drar till gbg och firar jul. du är välkommen du med.. Annars är ju pengar inte helt fel.. kram!

2006-10-24 @ 15:02:49
Postat av: Moster

Hej du. Du får väl komma till moster och morbror och träffa småkusinerna.

Postat av: Karin

Sara: tack så massa, jag slutar inte förrän 7,e nog inte i stan förrän halv nio så vi får la se. Blir nog inte så mycket jul alls tror jag, men gulligt erbjudande som jag ska tänka över länge och väl!

Moster: Ja, det var också ett sött erbjudande, men hos er är jag nog inte förrän midnatt då jag som sagt va inte slutar förrän 19, hihi....men ses får vi allt göra snart ändå =)

2006-10-24 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback