Ehhhhhh, vad hände där då?


alltså hallå, finns gud eller?

Vissa dagar kan jag som är ateist verkligen undra hur man kan tro på gud som på min EGEN födelsedag bara gör skit av allt. Fast ja, nu är jag fånig, tok tok!

Dagen började så bra med att jag, treenigheten och T var och åt lunch på Golden days. det var så himla kul att träffa Jo-flow och S igen, mina girls!Så det var massa kul. Sen gick jag och Jo-flow på stan och tittade runt lite.

Efter detta skulle vi hem till mig i ghettot och hänga lite, bara jag och Jo-flow, vi handlade god mat, tänkte ha en msyig kväll....

TRODDE JAG! men icke icke. Kommer hem och försöker låsa upp min dörr men nej. hantverkarna som varit här idag har låst både mitt överlås och mitt underlås. Jag har inte med min nyckel till underlåset av någon korkad anledning så där sitter man, kul. Ringer jouren som ska skicka en låssmed, som jag själv får bekosta för att några jävla nötter låste mitt lås som de inte skulle låsa. Vi väntar i säkert en timme och då ringer jag igen. Ja, då har låssmeden redan varit här men ringt och inte fått svar och gått upp och tittat efter oss men inte sett oss. Okej, då visar det sig att han har fått fel nummer av jouren,men att han kunde missa mig fattar jag inte men men....

han ringer ivf senare (typ massa senare...) och är då utanför min dörr, eller nej det visar sig att JAG har gett honom felnummer, jag bor på 16 men har sagt att jag bor på 14.....men alltså är jag frisk eller???Knappast....

Jaja, nu sitter jag här, inne i min lya, 1200 kronor fattigare på min egen jävla födelsedag på riktigt dåligt humör, jag säger bara tack för det televerket!Imorgon måste bli en bättre dag för idag känner jag mig bara såhär lagom glad som jag visar på bilden (där jag för övrigt har en tokig frisyr,tok tok).....nej, nu ska jag va glad. Tack alla som skickat sms och tack för presenterna jag fått. Så glad att mina vänner finns...PÖSS till er. Bara den värsta chocken går ur kommer jag va fit for fight igen!



Ha en riktigt bra kväll!

X

Kommentarer
Postat av: moster och morbror

Hej
Aj, aj , aj, himla otur denna dag du haft. Eller skall vi säga himla hantverkare? Den lille pojkkusinen sjunger i bakgrunden som en hälsning till dig " vi har bara varandra, bara varandra..."
Tusen grattiskrammar från oss och barnen. Vid tillfälle skall jag förgylla din vardag med andra eländesberättelser ur verkliga livet... till dess njut av dina egna och än en gån grattis!

2006-10-06 @ 21:32:30
Postat av: eremo

vilka jävla as!
även om du sa att du bodde på 14 borde han väl fattat att du menade 16!!!
hoppas ferren i morrn blir glammig.
grattis pullan o kyss.

2006-10-06 @ 23:06:18
Postat av: Linda

Stackars bejb. Tycker att du minsann kan skicka fakturan till hantverkarna. Hoppas festen var rolig? Kram kram. :)

Postat av: Karstenemmy

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:32:04
URL: http://karstenemmy.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback