Dans på Brännö brygga!

Huga huga, har just kommit hem efter en lång dag ute i det fria!Vi har firat Js födelsedag, hipp hipp hurra!Hon fyller år 26 idag, gumman är stor nu, yay!Så vi bestämde att vi skulle göra något kul....

Ja så vi tog färjan ut till Brännö i skärgården här i Götet. Hur mysigt som helst. Det har varit helt otroligt väder idag, solen har lyst och det har varit sånt där vackert höstväder.Vi har suttit och njutit i solen, ätit vår matsäck och flamsat runt som bara den,tok!Man glömmer bort hur tyst och lugnt det kan vara när man kommer ifrån stadens buller och bång. Känns som jag fick ladda om mina batterier lite!Jenny tappade sitt kamerafodral i vattnet, tok..sen ramlade Bee i med foten. Jag skrattade gott, inget hände med mig så jag väntar på mitt!

 Jag säger bara Sverige är vackert som fan!!!Det tänker man inte alltid på!

Nu är jag hemma hos J, vi ska fira J med tårta och mys i massor. Sen blir det hem och sova, att vara ute gör en mör och go i kroppen! Kommer lite bilder här med!


Bee kollar i skorstenen,tok


Lilla moi!



J och Bee tokar!


Bee tokar mycket! tokeli tok!

X


Kommentarer
Postat av: eremo

Grymmans snygg bild på dig Karran. Jättefin tröja, fin natur och otroligt söt tjej!

2006-10-16 @ 08:31:39
Postat av: Karin

Eremo: tack hjärtat, du är inte så tokig heller serru!hihi.....den hyllan går inte av för hackor,tok!

2006-10-16 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback