Dan före dan...

Idag är dan före min dag, jag fyller 25 år imorgon och jag bara undrar....

Kommer jag vakna med rynkor? celluliter? Ont i leder? 25 kg tyngre? Ett stort intresse för hemarbete och bingo?Eller vad händer? Jag bara undrar om jag kommer känna mig uber vuxen imorgon eller om allt kommer vara sig likt. Jag är ju inte mogen för min ålder brukar det heta, ser ut som 17 och beter mig nog likadant ...men å andra sidan är vuxenpoäng något att eftersträva?Har man inte hela livet på sig att plocka såna?hmmmmm tåls att tänkas på.

På allvar så brukar inte födelsedagar vara så mycket annorlunda en andra dagar, bara att folk är trevligare och att man får mycket sms, hihi!men vi får se vad morgondagen har i sitt sköte!Imorgon ska jag ivf få gosa med J som kommer från London och S som kommer från Sthlm, guuuud treenigheten är samlad i Götlaborg, blow my whistle för den girls!! (Ja, det var en sväng interna prylar, sorry)

Nej, nu ska jag på allvar sova, för nu har jag sagt att jag ska sova hela hela dagen, så nu ska det bli av!

SOV GOTT!

Kramis!!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback