Dagens horoskop

Horoskop från metro för idag, den 4/10 2006:

"Din självdisciplin är god men innan du fattar beslut i en speciell fråga bör du nog låta en besvärlig person säga sitt"

Hmmmm, god disciplin?Jaha ja,jag är faktiskt riktigt duktig här på jobbet (trots att jag smygbloggar) men det jag verkligen undrar är:Vad är det för beslut jag ska fatta och framförallt, vem är den besvärliga personen?

Om det är någon som vill vara den besvärliga personen let me know. Jag undrar då vad jag ska fatta beslut om. imorse bestämde jag mig för en tvättid, ....kan det vara det?

Jag är mycket fundersam....

X

Kommentarer
Postat av: Mamma Ia

Nu var du riktigt kul, jag skarattade riktigt gott. Du har en framtid som kåseriskrivare, lita på mig.

2006-10-04 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback