Burr burr....

När blev det så kallt?Jag håller på att frysa ihjäl nu!Har varit riktigt soligt här i Öret men ändå kallt så det förslår!Hade jag gärna suttit i bilen hela dagen idag och kurat men nej nej. Det var ju familjeaktivitet på schemat.

Var trevligt att kolla in golv, köksbord och grejer till mamma och pappas nya kök, kommer bli så fint tror jag. Att åka runt så där och kolla på saker till hemmet gör en ju lite sugen. Tur att jag bor på 25 kvm, kan ju liksom inte sväva ut så mycket...men min nästa lägenhet kommer vara stor och ännu finare än idag, hepp hepp!Så hittade sån där motivtapet, den föreställde en strand någonstans i västindien med palm och sånt, var så fiiiin. Skulle vara så fin att ha den i ett rum hemma (Ja, nu har jag ju bara ett rum men i min kommande lya!)

Sen åkte vi till Ali Baba och jag hade vattenpipa i sikte men ICKE!Den fina vattenpipan jag fick av mina bröder fanns inte, jag är knäckt!Jag tycker liksom inte att vattenpipor är så fina men den, den var något alldeles speciellt. Killen på Ali baba fick kolla igenom alla förpackningar efter just den svarta, den fanns ju i andra modeller men inte den svarta...MEN om 1-3 månader kommer en ny leverans straightt from Dubai,yihaaaaa!

Ikväll blir det liv i luckan, Flickorna ska ut och göra Örebro. Det är inte dåligt det, haha!Jag, Hyllan M, Konstapeln K och J ska ut på galej. Jag ska ge mig på spriten igen. Sist Konstapeln K var på besök i Götet satsade vi på Bacradi apple, idag blir det Bacardi Razz!Kvällen med Bacardi Apple blev ju lyckad som fan förutom att jag fick en mun vatten spottade på mig av någon otrevlig själ, nämner inga namn. Så, vi satsar på en favvo i repris.....Ja, inte att bli spottad på men att ha kul!

Dags att rulla tummarna här.....men rapport kommer.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback