En ny seger

Varje gång jag lagar mat känns det som en seger.

Att laga mat och äta är ingen först prioritet när jag är själv. Jag tycker det är trist och oinspirerande att laga mat till mig själv och då blir det bara något enkelt som macka eller så. Denna vecka har jag varit jätteduktig och lagat massa mat vilket är ett framsteg. Nu sitter jag här med en liten curryhistoria med nudlar, den blev riktigt god. jag älskar verkligen kokosmjölk, det skulle jag kunna ha i maten varje dag....(nja, överdrift kanske)...

Pratat med konstapeln också, bestämt att vi ska göra Öret osäkra på juldagen, tjiihoooo!Alla som är sugna är välkomna att följa med. Vet inte var kosan styr oss dock, det får de som är insiders firra. Jag kan bara meddela att Strömpis är ett ställe där jag aldrig mer sätter min fot. jag tycker fortfarande inte om att dansa disco till Boten Anna med människor som går ut i Buffalo skor, nej tack....(med detta sagt vill jag poängtera att alla som går till strömpis inte har Buffalo skor och dansar till Boten Anna men den kvällen jag var där va det mycket sånt, och jag vet att jag är löjlig när jag säger så här!)

Nej äta var det.....hoppla hoppla!

X

Kommentarer
Postat av: sara

det blir ju värsta julen för dig iaf.. Minns inte senate gången jag var ute på juldagen, vet iaf att det var i båstad och på pepes, men jag minns inte om det var skoj..haha

2006-11-30 @ 19:31:30
Postat av: Karin

Sara: Om man inte minns, då var det nog skoj, eller vad säger du?Juldagen brukar vara flop varning men jag är inte den som är den...=)

2006-11-30 @ 20:56:00
Postat av: Erik

Hej ärketönten! :-) Ja att laga mat till sig själv är ju dötrist. Jag har haft alla ingredienser i kylen till en hel radda sallader, men har man gjort något. Nä. Och sallader som tar exakt noll minuter att göra. Man är nog rätt dum i huvuvet ändå.

Postat av: Karin

Erik: Ärketönt,okej låt gå.Men till skillnad från Eremo så lyssnar jag inte på Westlife. Om jag ska vara tönt kan la du vara dum i huvudet?Känns bättre för mig så att säga.Ditt nästa projekt blir alltså att göra en sallad. I DARE YA!

2006-11-30 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback